کانال تلگرام سورس ساز صفحه اینستاگرام سورس ساز راهنمای خرید از سورس ساز
سورس مدیرت گروه حرفه ای و کامل
سورس ساز
سورس ربات جستجوی موزیک پیشرفته
آیا میدانید …
سورس ساز

سورس ساز

سورس ربات مترجم و تلفظ گر
سورس ربات مترجم
سورس افکت جادویی تصاویر
سورس ساز
خرید هاست مخصوص ربات

هاست ربات

داستان موفقیت شغلی یک سازنده استخر را با هم بخوانیم !

 

داستان موفقیت کسب و کار مارکوس شریدان

لطفا چند دقیقه چشم از این مطلب سایت آی وحید برندارید؛ زیرا می خواهیم یکی از جذاب ترین و معروف ترین داستانهای موفقیت شغلی را برای شما بازگو کنیم. از شما دعوت می کنیم تا پایان این نوشته همراه ما باشید.

داستان  از کجا شروع شد؟

قهرمان اصلی داستان ما، فردی به نام «مارکوس شریدان» است که در سال ۲۰۰۱ به همراه دوست صمیمی اش، یک شرکت ساخت استخر و جکوزی راه اندازی کرد. مارکوس نام شرکتش را River (ریور) گذاشت که به معنی «رودخانه» است. این دو شریک از تاسیس شرکتشان راضی بودند و فعالیت خود را به صورت جدی شروع کردند.

تا چند سال، آنها مشتریان زیادی داشتند و از درآمدشان کاملا راضی بودند. ۷ سال بعد یعنی در سال ۲۰۰۸، اتفاقاتی در آمریکا افتاد و اقتصاد این کشور دچار رکود شد. در همین زمان بود که وضعیت مالی شرکت ریور هم ضعیف شد و میزان سود و درآمد شرکت ریور به شدت افت کرد.

وضعیت مالی مارکوس شریدان و شریکش روز به روز بدتر می شد تا جایی که در اوایل سال ۲۰۰۹، شرکت ریور به مرز ورشکستگی رسید. تا قبل از این، آنها در ماه ۶ سفارش ساخت استخر داشتند؛ اما حالا آنها به زور می توانستند ۲ مشتری در ماه پیدا کنند. در شرکت ریور، حدود ۱۶ کارمند مشغول به کار بودند و میزان درآمد شرکت باید برای پرداخت حقوق کارمندان و هزینه های شرکت کافی می بود که نبود!

در زمستان سال ۲۰۰۹، شرایط سخت تر هم شد و مشتریان آنها از ساخت استخر منصرف شدند. در نتیجه می خواستند که پولی که پرداخت کرده اند را از شرکت ریور پس بگیرند. این کار، به معنای ضرر واقعی بود؛ اما شرکت ریور موظف بود پول قرارداد مشتریان را به آنها پس بدهد.

وضعیت شرکت ریور اصلا خوب نبود. به مدت ۳ هفته متوالی، هزینه های شرکت از پس انداز شخصی مارکوس شریدان و شریکش پرداخت می شد. کار به جایی رسید که دیگر دخل شرکت اصلا با خرجش جور نبود!

بازار کار خراب بود و این موضوع، باعث شده بود که شرکت ریور به مرز سقوط و ورشکستگی کامل برسد. مارکوس بسیار ناراحت بود و استرس و فشار بسیار زیادی را تحمل می کرد. خود مارکوس گفته که این دوران، بدترین روزهای زندگی اش بوده اند.

 

روزی که مارکوس شریدان برای نجات شرکتش دست به کار شد…

در این زمان بود که مارکوس شریدان تصمیم گرفت که کسب و کارش را نجات دهد و بتواند دوباره به اوج برگردد. او می خواست مانند گذشته به سمت موفقیت قدم بردارد و درآمد بسیار خوبی داشته باشد. او تصمیم گرفت تا هزینه تبلیغات رادیویی و تبلیغات تلویزیونی را کاهش دهد و راهی کم هزینه تر و بهتر برای بازاریابی پیدا کند. او پول زیادی نداشت و به همین دلیل، دنبال راهی کم هزینه و تضمینی برای بازاریابی و تبلیغات بود.

مارکوس با جدیت تمام شروع به جستجو و تحقیق کرد تا بتواند راهی عالی و ارزان قیمت برای تبلیغات و بازاریابی پیدا کند. در هنگام تحقیقاتش، با مفهوم «بازاریابی درونگرا» آشنا شد. در این روش بازاریابی، تاکید و تمرکز روی تولید محتوا برای جذب کاربر بود. با این روش، مارکوس می توانست با هزینه ای بسیار کم، مشتریان زیادی را به سمت خودش بکشاند.

مارکوس شریدان، در این زمینه شروع به مطالعات جدی کرد. در نهایت تصمیم گرفت که از این روش بازاریابی برای رونق شرکتش استفاده کند. او سایتی راه اندازی کرد و در زمینه موضوعات مرتبط با استخر و جکوزی شروع به وبلاگ نویسی کرد.

مارکوس، در زمینه وب سایت و فعالیت در اینترنت، دانش و تخصص خاصی نداشت. در ابتدا، با کمک یک سیستم آماده اینترنتی، وب سایتش را با هزینه ای کم راه اندازی کرد.

بعد از راه اندازی سایتش، حالا باید تولید محتوا را شروع می کرد و وبلاگش را از محتواهای جذاب پر می کرد. بعد از کار در شرکت، به خانه اش برمی گشت و شروع به نوشتن برای وبلاگش می کرد. او می خواست به تمام سوالات مشتریانش پاسخ دهد. او در طول سالهای فعالیتش، این سوالها را از مشتریانش دریافت کرده بود و حالا می خواست که سوالات و جوابهای آنها را در وبلاگش منتشر کند.

او در مدت کوتاهی توانست مطالب زیادی را برای وب سایت استخر و جکوزی ریور آماده کند و به بسیاری از سوالات پاسخ دهد. سایت ریور به یکی از سایتهای تراز اول در گوگل تبدیل شده بود. هر زمان کسی این سوالات را در موتورهای جستجو مانند گوگل سرچ می کرد، به سایت ریور راهنمایی می شد. محتواهای سایت ریور به صورت شفاف و با جزئیات کامل نوشته شده بودند. نتیجه این بود که بسیاری از افراد به سایت ریور اعتماد کردند و تعداد مشتری های ریور روز به روز بیشتر شد. به این صورت بود که مارکوس بدون پرداخت هزینه های زیاد توانست مشتریان زیادی پیدا کند.

با تولید محتوای جذاب و منظم، کسب و کار مارکوس شریدان از سقوط حتمی نجات پیدا کرده بود. تعداد مخاطبان و بازدیدکنندگان وب سایت ریور روز به روز بیشتر می شد و شرایط بهتر از قبل شده بود.

شرکت ریور از سقوط حتمی نجات پیدا کرده بود و روند فعالیت شرکت، رو به رشد بود. بعد از گذشت چند سال، ریور به یکی از بزرگترین و فعال ترین شرکتها در زمینه ساخت استخرهای فایبرگلاس تبدیل شد. وب سایت رییور نیز به عنوان یکی از پربازدیدترین وبسایت های دنیا در زمینه ساخت استخر و جکوزی شناخته شد.

تولید محتوای خوب و کاربردی، رمز موفقیت و نجات شرکت ریور بود. بازاریابی محتوا و تاثیر آن به قدری فوق العاده بود که مارکوس شرایدن کار خودش در زمینه ساخت استخر را رها کرد و به استاد بازاریابی آنلاین تبدیل شد. البته باید بدانید که هنوز یک سوم از سهام شرکت ریور متعلق به شریدان است؛ اما فعالیت اصلی او بازاریابی محتوا است.

مارکوس شریدان برای تولید محتوا و بازاریابی آنلاین سایتش، کار را با ساده ترین پرسشها شروع کرد. اگر شما هم دقت کنید، می توانید در کسب و کار خود چنین سوالاتی را پیدا کنید. با پاسخ دادن به سوالات مشتریان، هم می توانید برای سایت خود محتوا تولید کنید و هم مشتریان جدیدی پیدا کنید.

دسته بندی : وبلاگ
نویسنده : سورس ساز
تاریخ انتشار : ۰۸ / ۰۱ / ۱۳۹۸
بازدید : 86 بار
لینک کوتاه : https://sourcesaaz.ir/?p=661
مطلب مفیدی برای شما بود ؟؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان

مطالب مرتبط ...

مشاهده وبلاگ

آموزش ایجاد کرون جاب در کنترل cpanel

آموزش ایجاد کرون جاب در کنترل cpanel

آموزش ایجاد کرون جاب در کنترل cpanel کرون جابز یکی از امکانات نرم افزاری کنترل پنل‌ها است که در سی‌پنل نیز وجود دارد و برای اجرای دستور در زمان خاصی استفاده می گردد. گاهی نیاز ...

ادامه توضیحات

چگونگی پیاده سازی سئو در طراحی سایت

چگونگی پیاده سازی سئو در طراحی سایت

سئو چیست؟ سئو مخفف عبارت Search Engine Optimization به معنای بهینه سازی برای موتورهای جستجو است، یعنی تغییراتی در وب سایت خود ایجاد کنید که وب سایت تان جزو نتایج اول ...

ادامه توضیحات

بازاریابی B2B چیست؟

بازاریابی B2B چیست؟

بازاریابی B2B اگر شما نیز وارد دنیای کسب و کارها شده باشید، احتمالا نام بازاریابی B2B به گوشتان خورده است. در این نوشته از وب سایت سورس ساز ، دوست داریم درباره ...

ادامه توضیحات

تبلیغات سایت

مشاهده تعرفه


دیدگاه کاربران ...

    لطفا قبل از ارسال سئوال یا دیدگاه سئوالات متداول را بخونید.
    جهت رفع سوالات و مشکلات خود از سیستم پشتیبانی سایت استفاده نمایید .
    دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاه خود را بیان کنید

شماره تماس شرکت