پشتیبانی

ما همیشه تلاش خواهیم کرد که همیشه در کنار مشتری باشیم و در تمام مراحل کار یار و همراه او باشیم حالا چه شما از سورس ساز خرید کنید یا از آموزش های رایگان ما استفاده کنید ما وظیفه ی خود میدانیم که به شما خدمت کنیم.

کارشناسان ما آماده پاسخگویی به مشکلات و سوالات شما عزیزان و کاربران محترم در تمام طول هفته هر ساعتی می باشند.

شما از سه روش می توانید سوالات یا مشکلات خود را در مورد محصول با ما مطرح کنید :

+ در صورت سوال در مورد محصول قبل از خرید از ویجت سمت راست اقدام کنید .

+ در صورت سوالات در مورد محصولات قبل از خرید میتوانید از ربات تلگرامی با ما در ارتباط باشید که در سمت چپ سایت اقدام کنید .

 

https://sourcesaaz.ir/wp-content/themes/arena/images/index.gif

 

و در صورت سوال یا وجود مشکل بعد از خرید محصول از طریق بخش “ارسال تیکت” در منو یا داشبورد حساب کاربری خودتان اقدام کنید.

برای مشاهده تیکت ها می توانید از طریق گزینه “تیکت ها” در همان منوی کاربری ، وضعیت تیکت خود را مشاهده کنید.

توجه کنید : مدت زمان پاسخگویی کارشناسان سورس ساز به تیکت شما تا ۴۸ ساعت می باشد. پس تا بررسی تیکت ، از ارسال تیکت جدید خودداری کنید.

اگر عجله دارید میتوانید از ۲ روش بالا برای ارتباط با کارشناسان سورس ساز اقدام کنید

توجه: در صورت ارسال سوال یا مشکلی در مورد محصول از طریق ایمیل هیچگونه پاسخگویی از سمت ما داده نخواهد شد.

شماره تماس شرکت